-
-
swj19821119
丨Lv 0
周五中午休息在家,阿妈无煮饭,本来想去第一面吃的,不过阿妈话不如试试呢间,所以就走左入去吃了中午时分,呢间野吃饭噶人都唔少,本以为甘噶人气,食物都唔错吧,于是就安心入黎解决午餐了我点左个牛丸面(15蚊)、阿妈点左牛腩面(12蚊)。好吧,牛丸贵过牛腩,我都真系第一次见呢个唔系重点,甘噶人气,碗面仲要咁噶价钱,原本都几期待的我碗牛丸面首先上菜,一睇,额的神呐,就一般外面买噶面饼面嘛!不奢求能有如第一面个d甘专做面噶面店甘好质量噶面,但都唔系俾d甘噶货色我吧?!我一般习惯吃面首先试汤底,哇塞!就得盐味!根本算唔上系汤底吧!这什么啊?这东西不如我自己在家煮的啊!还敢卖10几块!?!?!?唯一比较好噶就系牛丸吧,确实几弹牙有牛肉香,但就小小的几颗加上几片鱼饼,但对于这样的面跟汤底,完全不值这个价钱。加上这店开在内街,铺租绝对比外面的第一面便宜吧?难以理解为什么还有那么多人来吃。难道就因为附近像样的食肆比较少?客观讲句,周围噶人确实吃饭噶比较多,我唔知道系米饭会好吃d,但见个样都唔觉得有几吸引。但他们的饭也不便宜,基本都20块左右,这地段,价钱真心觉得有点贵而且,我碗面上黎后,我阿妈个碗牛腩面要再等20...分钟先上黎!速度慢得惊人啊简直!彻底无语了!!反正以后这店系唔会再去噶了!我宁愿去便利店买野吃好过!全文